Web Toolbar by Wibiya

miercuri, 16 octombrie 2013

"Un model zambaret"


Stiu... cu siguranta nu v-ati fi imaginat ca este vorba de un asemenea model dupa ce ati citi titlul articolului! :))
Cu toate ca pare destul de infiorator acest craniu, a fost foarte amabil si a colaborat foarte bine cu mine! :)

Cum l-am descoperit? Nu m-a "contacta" el ca doreste o sedinta foto... Eu i-am propus si nu m-a refuzat!
Am colaborat de minune cu el deoarece mi-am dat seama ca pana sa ajunga la aceasta "varsta" a fost un prieten adevarat al omului!

Aceste fotografii ma vor ajuta extrem de mult in documentatia pentru grafica. Desi pare infiorator acest craniu, este extrem de interesant si facandu-i un studiu atent incepe sa iti placa din ce in ce mai mult!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu